Wiele osób zapomina o pozycjonowaniu grafiki oraz filmów w wyszukiwarce internetowej. Są one nieocenionym materiałem pod kątem wyników w Google, wsparciem dla słów kluczowych, a przede wszystkim zachętą dla odbiorców. Nie inaczej jest w przypadku wizytówki w Google Moja Firma. Sam doskonale wiesz, jak obraz potrafi wpłynąć na przykład na wybór restauracji? Poznaj kilka wskazówek dotyczących optymalizacji grafiki i wideo, a po więcej informacji zajrzyj na stronę: https://sxo.pl/pozycjonowanie-gorzow/.
Czy zdjęcia mają wpływ na pozycjonowanie wizytówek Google?
Okazuje się, że liczba zdjęć i ich rodzaj jest całkowicie uzależniony od branży, w której działa Twoja firma. Dobrym sposobem na pozycjonowanie wizytówek Google jest dodanie co najmniej dziesięciu różnych zdjęć prezentujących Twoje produkty. Dodatkowo osoby upoważnione do zarządzania wizytówkami mogą też dodawać zdjęcia 360°, Street View i filmy. Warto wiedzieć również, że zdjęcia są podzielone na 3 kategorie:
- Logo firmy, którego głównym zadaniem jest zwiększenie rozpoznawalności marki w sieci.
- Zdjęcie główne, które powinno najlepiej odzwierciedlać Twoją firmę.
- Zdjęcia biznesowe, których celem jest sugerowanie potencjalnym klientom możliwości zakupu lub skorzystania z usług danej firmy.
Przede wszystkim należy pamiętać, że wszystkie zdjęcia dodawane do panelu Google podlegają oficjalnym wytycznym. Format pliku powinien znajdować się w rozszerzeniu JPG lub PNG, a rozmiar wynosić od 10 KB do 5 MB, natomiast najlepsza rozdzielczość powinna mieć 720×720 pikseli. Pamiętaj również, że minimalna rozdzielczość dodawanego zdjęcia to 250×250 pikseli. Ponadto każde zdjęcie powinno być ostre i dobrze naświetlone.
Jak pozycjonować swoje filmy w Google Moja Firma?
Filmy, które dodajesz do opisu w Mapach Google, muszą spełniać określone wymagania. Dotyczy to między innymi czasu trwania, który nie może przekraczać 30 sekund. Ponadto rozdzielczość nie powinna być niższa niż 720p, a maksymalny rozmiar pliku musi wynosić 75 MB. Należy zaznaczyć, że po dodaniu filmu nastąpi weryfikacja przez Google. Stan niezatwierdzony wskazuje, że przesłana treść narusza zasady i nie zostanie opublikowana. Dlatego, zanim stworzysz własny film, sprawdź, czy jest on zgodny z regulaminem. Pozycjonowanie Gorzow pod kątem wizytówki jest więc efektywną metodą, pozwalającą na ruch nie tylko na stronie internetowej, ale również w lokalu stacjonarnym.
Podsumowując
Działania lokalne i pozycjonowanie Gorzow potrafią przynieść naprawdę nieoczekiwane zyski. Strategie SEO są na tyle elastyczne, że możesz dostosować je do swoich potrzeb i celów. Nie zapominaj jednak, że obraz oddziałuje szybciej oraz intensywniej niż słowo. Wykorzystaj potencjał obrazu do zatrzymania klienta.